קומיסר | שמלות כלה וערב בחולון |  שמלות ערב מיוחדות

 

 עיצוב של שמלות ערב הוא לא עניין של מה בכך. לא כל אחד (או אחת) יכול לעצב שמלות ערב מיוחדות, אפילו אם מדובר במעצב בגדים בעל נסיון. כאשר מנסים לעצב שמלות, צריך להגיע לפרויקט עם הרבה ידע בעיצוב, ידע בסוגים שונים של בדים, צריך להיות עם נסיון בעיצוב שמלות ולא רק בגדים, הבנה של צרכי שוק ועוד.

 

בישראל, והדבר ידוע לא רק בתחום הביגוד, האופנה והטרנדים מגיעים בערך שנה אחרי מה שהולך באירופה ובארצות הברית. את ההשראה והעיצוב של שמלות ערב מיוחדות אפשר וכדאי לקחת ממעצבי העל שנמצאים בבירות האופנה האירופאיות כמו פאריז, מילאנו או לונדון. כמובן שרעיונות אפשר וגם כדאי לקבל גם ממגזיני עיצוב ואופנה המובילים בעולם.

 

ההשראה לעיצובים של שמלות ערב מיוחדות לא מגיעה בקלות. בניגוד למה שאולי יגידו לכן, עיצוב ייחודי דורש הרבה מאד מחשבה, התאמה של הרעיון לשמלה לסוג הבד המתאים, בעיקר אם רוצים שמלות ערב קצרות לדוגמא, לצבע המיוחד שיהפוך את השמלה למשהו שידברו עליו, הקישוטים צריכים להיות עדינים ומתאימים לשמלה, הן מבחינת הצבע והן מבחינת הגודל ואולי אפילו צריך להוסיף עיטור מיוחד באזור הצוואר או הרגליים.

 

מי שרוצה שמלה מיוחדת, שתתאים לאירוע חד פעמי כמו חתונה, יום נישואין או טקס גאלה יוקרתי, לא תרכוש את אותה שמלה בחנות בגדים רגילה, עם כל הכבוד. הסיבה היא שבחנויות האופנה הסטנדרטיות מוכרים שמלות לפי משקל, בכמויות, וכך אף פעם לא תהיי יחודית באמת. עכשיו תחשבי על הסנריו הבא: את משקיעה ממיטב כספך, מתאפרת ומתכוננת שעות ארוכות לאירוע הגדול, מגיעה לאירוע ורואה מישהי עם אותה שמלה. מבאס.

וזאת הסיבה שלאירועים הגדולים והחשובים באמת, את צריכה לבחור שמלה מיוחדת, שלא רואים בכל מקום. שמלות ערב מיוחדות תוכלי למצוא במעט מאד מקומות ובעיקר בבתי סטודיו לעיצוב אופנה ולא ברשתות הגדולות. אצלנו, כל השמלות הינן חד פעמיות ולא  תמצאי אותן על אף אחת אחרת. השמלה שלך היא רק שלך.

 

053-9424566